maandag 7 maart 2016

Workshop SU in Rotterdam

Afgelopen zaterdag heb ik een workshop gevolgd bij Maaike en Karin.
Helaas voor degenen die het georganiseerd hadden viel de opkomst wat tegen.
Maar dat mocht de pret niet drukken.
het was super gezellig !
Beide dames hadden een schitterend pakket met papier voor ons klaar gemaakt.
werkbeschrijvingen uitgeprint etc.
verder was er behalve koffie met wat lekkers 
ook een heerlijke goed verzorgde lunch !!

zie hier wat eenvoudige foto's 
van wat ik gemaakt heb !


Allereerst een leuk doosje met een thee-setje.
2 theezakjes , suiker, lepeltje en chocola.


we konden stempelen en/of stansen gebruiken 



Daarna een geschenktasje, gemaakt met de Gift Bag Punch Board !!
super handig apparaat!!

we maakten er een paar kaartjes bij
om erin te stoppen.
leuk cadeautje!






Tot slot hebben we nog een fotoboekje/mapje gemaakt!
ook heel erg leuk!
zoals je ziet , zitten er bij mij nog geen foto's in.
ik hoop dat binnenkort te doen, 
en dan laat ik het jullie nog een keer zien!


Het zwarte bandje moet er nog omheengevouwen worden,
maar dat is handiger als de foto's erin geplakt zijn, ivm de dikte.


Tot slot kregen we ook nog een verassing!!!


!!!!!

het was een super gezellige dag!
heel erg bedankt Maaike en Karin!!

1 opmerking:

  1. Ook al in de ban van Stampin'up?
    Hele leuke dingetjes heb je gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen