vrijdag 18 maart 2016

Pooh en Knorretje gaan samen op jacht!!!



Gisteren was mijn vriendin in Budapest jarig!
We zijn allebei gek van Winnie de Pooh.
Ik kreeg begin dit jaar het plan om voor haar een beer te breien, 
die daarop lijkt!


natuurlijk met behulp van het patroon van Annita van "Zij maakt het."

wanneer we samen op stap gaan in Hongarije ,
zeggen we vaak de zin:
"Pooh en Knorretje gaan samen op jacht.....!"
daardoor kwam ik op het idee dat Knorretje er ook bij moet zijn!
ik heb het patroon van Karel konijn gebruikt,
en dat wat veranderd, zodat het op Knorretje ging lijken!



Toch miste ik nog iets.....
ach ja , de sjaal!



en zo kwam het , 
dat Pooh en Knorretje samen een grote reis naar Hongarije gingen maken!!
Veilig ingestopt in een kartonnen doos!
en gelukkig veilig en op tijd aangekomen!!




Kijk , hier staan ze in de tuin met viooltjes in Budapest!!


( de poes ook erbij,
de had ik haar al eens eerder gegeven!)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten