woensdag 30 november 2011

het Smidshuis

Vanmiddag ben ik naar de BookParty geweest van Eline`s Winterhuis
in Het Smidshuis in Veenendaal.
het was heel erg gezellig!! Al die leuke hoekjes in het Smidshuis...zowel binnen als buiten.
Al die gezellige mensen!
Eline heeft mijn boek gesigneerd, en nu kon ik alles wat er in staat in werkelijkheid bekijken. Eindelijk ook het metaalfolie te pakken gekregen!! en nog een lap stof en wat vilt voor de uiltjes!!
Er was ook iemand met hele leuke gehaakte uiltjes!!
het patroon besteld......maar help, ik kan niet haken!
het was wel een eind rijden, maar toch weer veel inspiratie opgedaan!

Het Smidshuis in Veenendaal
















1 opmerking:

  1. Wat was het gezellig!!!
    En inderdaad erg leuk alles in werkelijkheid te zien. Nog mooier hé!
    Wat heb je schitterende foto's gemaakt!
    Leuk, dat mijn Uiltjes er ook op staan ;-).

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen