vrijdag 4 november 2011

Er komt nog meer......!!

Voor deze kaartjes heb ik een digitale stampel van Mo Manning gebruikt!
Die zijn vaak zo schattig!!    en ...gemakkelijk, want als je je laptop bij je hebt, en een printer in de buurt , is het een druk op de knop en ze komen tevoorschijn!
je kunt ze dan  ook nog groter of kleiner maken.




Deze keer heb ik ze ingekleurd, en in cirkels geknipt!!!
maar ik zag op de site van Peet ( zie blog Eline Pellinkhof) dat ze ook als stempel verkrijgbaar zijn van Penny Black! Dat is ook handig natuurlijk!
Ik ga er ook nog wat afdrukken op kerst papier, en uitknippen.....misschien morgen??

1 opmerking:

  1. Hoi Jacqueline,

    Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Heel mooi deze stempels.
    Hoe kom je aan die digitale stempels?
    Ik kom op je blog via Marlies de vriendin van Jeannette. Je kent me van Zeist.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen