dinsdag 3 december 2013

baby pop

Twee weken geleden een heerlijke dag gehad in Amsterdam!
Bij Ineke Gray een baby-pop gemaakt!
Dit wilde ik al zo lang, maar iedere keer lukte het niet!
dan was de workshop vol, dan kwam de datum niet uit etc.
maar nu toch een datum vast kunnen leggen!!
Het was hard werken om in één dag de baby zo goed als af te hebben,
maar ook heerlijk rustgevend 
om met nog een aantal cursisten bij Ineke bezig te zijn !



Nu nog de kleertjes breien, maar dat is voor  in de kerstvakantie hoop ik .
In januari /februari hoop ik nog een 30 of 40 cm pop te gaan maken!
ik kijk er nu al naar uit!
Bedankt Ineke, de pop is een schatje geworden,
en ik heb genoten van deze dag!

3 opmerkingen:

  1. aaah wat een lieffie! Prachtig gemaakt Jacqueline! en wat fijn dat je zo genoten hebt :)

    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lievertje!
    Echt heel mooi gemaakt.
    Veel plezier met het kleertjes breien.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige pop! Super schattig, het gezichtje is lief en wat een gave haardos!

    BeantwoordenVerwijderen