donderdag 13 juni 2013

Carved Flowers #1


Tijdens mijn vakantie kreeg ik een mailtje van Louise (Art Journey),
dat de Carved Flowers binnen gekomen waren.
Stempels van Dakroom Door!
Ze waren een tijdje uitverkocht, 
maar kort na het Stempel Event in Zeist had ik ze besteld!
Ze lagen dus al op me te wachten toen ik weer thuis kwam,
maar ik had steeds zoveel te doen,
dat ik ze nog niet kon uitproberen!
tot ......nu.....!!

helaas is er iets mis met mijn fototoestel,
de foto`s zijn allerbelabbertst !!



één stempel afdruk uitgeknipt ,
en met 3d tape opgeplakt,
stippelrandje gestempeld,
washitape en wat designpapier.
Tekst DC stempel
raffia touwtje
DC inkt: bamboo, kiwi, magic pink.
ideetje gezien bij Anneke

3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi!
    Leuke kleuren!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ik herken ze. Heel mooi! Door de kleuren, de vierkante vorm, touwtjes...toch weer helemaal anders he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi zijn je kaartjes, alles leuk gecombineerd. Top!

    BeantwoordenVerwijderen