dinsdag 15 januari 2013

probleem opgelost?






nou ja....in beperkte mate!
ik heb inderdaad Google chrome geinstalleerd.
nu kan ik wel weer foto`s uploaden ( max 800 pixels geeft geen problemen!)
Met dank aan de adviezen van Hetty, Anneke, Marlies, en Leen!
Maar nu kan ik toch mijn favorieten niet meer vinden!
op de oude opstart pagina stond z`n sterretje , klik en daar kwam je lijst!
en nu.....????
Bovendien kan ik mijn eigen blog nergens vinden,
alleen via "google zoeken",
en als ik doorlink naar een ander blog, en weer terug wil, ben ik weer mijn eigen blog weer kwijt!
kortom elke verandering is geen verbetering.....
het ligt waarschijnlijk aan mij...
maar toch !!

1 opmerking:

  1. Ik ga straks es een mailtje sturen met een paar tips. Gewoon kwestie van die Chrome eventjes gewoon te worden.

    BeantwoordenVerwijderen