woensdag 21 november 2012

eerste kerstkaartje!

Van de zomer had ik al een pré order bestelling gedaan
voor de kerst uiltjes van Eline Pellinkhof.
Papier, knipvel, stempeltjes, etc.
je ziet het nu echter overal en bij iedereen,
waardoor ik het verre van origineel vind,
maar ja.....
de uiltjes blijf ik wel schattig vinden!!
 
aangezien ik nog géén één kerstkaart gemaakt heb,
er toch maar eens even mee aan de slag gegaan.
ik word nl een beetje nerveus van al die blogs vol kerstkaarten!
dus hier mijn eerste kerstkaartje!
 
 

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart!
    Tja, ook ik ben vandaag met dezelfde uiltjes, papier en boom aan de slag gegaan. Het materiaal is behoorlijk populair!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die boom in combinatie met het uiltje en de hartjes. Heel mooi hoor, je eerste kerstkaart! Dat smaakt naar meer :)

    BeantwoordenVerwijderen