zondag 7 oktober 2012

mannenkaart

 
even de voorraad mannen kaarten aangevuld,
want ik had ineens ideeën !
 bruin cardstock gebruikt dat aan de andere kant een andere kleur heeft,
bv blauw, of groen, of paars.
bruin heb ik als buitenkant gebruikt,
blauw als binnenkant.
 
 
Van de voorkant heb ik een driehoek afgesneden,
6 cm vanuit de rechterbovenhoek, tot de punt rechtsonder,
(dat is die blauwe punt op de voorkant!)
het designpapier( dit is van Marianne Design)
heb ik ook langs die rand afgesneden ,
 en de hoek die eraf is op de binnenkant geplakt,
zo, dat het patroon doorloopt!
Daarna de afgesneden driehoek er omgekeerd
( met de blauwekant boven) erop geplakt.
wat labels erop en washi tape
en een tekststempel
"Happy Birthday"
 

ik hoop dat het met deze foto een beetje te zien is
 hoe ik het gedaan heb!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten